Pages

Wednesday 25 September 2013

شركة مصر للصناعات التكنولوجية ببنها


تعلن عن حاجتها للتعيين واستكمال فروعها:

1- مندوبين دعاية (خبرة وبدون)

2- مندوبين مبيعات (خبرة وبدون)

3- مساعدي مشرفين مبيعات (خبرة)

4- مشرفين مبيعات (خبرة)

الشرقية - فاقوس - أولاد صقر - الدقهلية - النصورة - السنبلاوين - اغربية - المحلة - طنطا 
- بني سويف - الواسطى - اسيوط - منفلوط - القوصية - الفيوم - طامية - سنورس

كما تطلب الإدارة ببنها:
سكرتارية

كما تطلب للمصانع بقويسنا:

فنيين تشغيل حقن وسحب مرتبات ثابتة - بدلات - عمولات 

فرص للترقي

الاستعلام من الساعة 8 صباحاً حتى 7 مساء

ت: 01003100404 - 01003100504 - 01156667747 - 01156667757

وظائف شركة النيل وكيل شركة فوادافون

وظائف شركة النيل وكيل شركة فوادافون 
تطلب لفروعها بالقاهرة و الجيزة وجميع المحافظات

- Area Supervisors Code :333 خبرة لا تقل عن 4 سنوات في نفس المجال 

- Sales Reps (Indoor) Code :222 لا يشترط الخبرة 

- Sales Reps (Indoor ) Code :444 
Female _ Morning Shift 

لا يشترط الخبرة 

الشروط الاساسية للتقديم

مؤهل عالي - السن حتي 28 عام - اجادة الانجليزية
ترسل السيرة الذاتية علي البريد
hr@niletel.net

Secretary – Cairo


Job title: Secretary
Employer: Provence Real Estate Company, located in Maadi beside Carrefour ring road
Job description:
• Provide office support services and report directly to the General Manager
• Maintain an adequate inventory of office supplies
• Provide word-processing and secretarial support
• File and retrieve company documents, records, and reports
• answer , manage and relay incoming calls
• receive and interact with incoming visitors
• liaise with internal staff at all levels
• Manage and maintain executives’ schedules, appointments and travel arrangements
• Perform other related duties as required
Qualifications:
From 0 to 2 years of experience providing support at the executive level
P good knowledge of relevant software such as MS Office
Bachelor’s degree an advantage
Contact mail: hr@provence-eg.com
write the job title in the e-mail subject with code (15)

Secretary – Cairo


Noural Trading Co., is seeking a female secretary with a very good English language skills speaking and reading and writing and also know well To deal with the computer especially the office programs
Preferred Nasr City resident or around area
To contact please call Mr. Amr : 01005393988
or send your C.V with recent photo to : nouraltrade@gmail.com

Customer Service Agent – Cairo

An International Company is now hiring the following:

” Customer Service Agent” order taker
Qualifications:
1- Bachelor degree.
2-fluent in English.
3- Self motivated and self confident.
4- Good Communication skills.
5- Military Service Status (Postponed, Exempted or Completed).
6- Males Only.
7- Age between (20-28)
Benefits:
1- Basic Salary (1300 L.E) + bonus.
2- Medical insurance.
3- Social insurance.
If you are interested send your resume (C.V) at : mohamedtalaal783@gmail.com
Notes: – Please mention in the subject line : Customer Service Agent
Be Sociable, Share!

Office Manager

Office Manager
Emerge Technology

jobs@emerge-technology.com
About the Job
Responsibilities:
  1. Organizing and maintaining the daily operations of the company office to ensure a smooth workflow in the office.
  2. Managing, maintaining, dispatching, and securing an updated coding and filing systems for all correspondences of the company in the hard and soft copy formats.
  3. Receiving, directing, and relaying phone calls, messages, clients, and guests, providing accurate information, and handling their requirements without delegation.
  4. Maintaining a contacts database for the company.
  5. Tracking and maintaing invoices and receipts for all purchases.
  6. Maintaining office daily expense sheet and filing it monthly to management.
  7. Performing all office tasks for all departments i.e: (typing, copying, scanning, sending faxes, scheduling appointments, etc.)
  8. Maintaining the office’s petty cash and handling all office monetary related issues.
  9. Arranging travel and accommodation reservations for the company staff and clients inside Egypt and abroad.
  10. Organizing and scheduling office maintenance and repair work.
  11. Maintaining and organizing the employees files and documents.
  12. Handling medical claims and social insurance documents for all employees.
  13. Handling catering and/or food orders.
Qualifications:
  1. Bachelor’s degree.
  2. Excellent interpersonal skills.
  3. Very effective organizational and communications skills.
  4. Excellent computer and MS Office skills (Word, Excel, Power Point)
  5. Excellent bilingual- Arabic / English communication skills is a must.
  6. HR experience is highly desirable.

Executive Secretary

Executive Secretary
Engineering Automotive Company
hr@smg.com.eg

Job Description
Taking care of Director office. Organizing and handling external and inter-company communication, organizing meetings and keep records, managing travelling and visiting schedules.

Job Qualification
University graduate. MS-Office skills. Hard worker with experience in similar position, Communicative, Proactive, Stress resistant

Cashier

Cashier
Bloom

hr@bloom-eg.com
Job Description

-Greet customers entering establishments. Answer customers questions, and provide information on procedures or policies. Provide information regarding blooms services, promotions and other departments. Count money in cash drawers at the beginning of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. Establish or identify prices of goods, services or admission, and tabulate bills using calculators, cash registers, or optical price scanners. Receive payment by cash, check, credit cards, vouchers, or automatic debits. Issue receipts, refunds, credits, or change due to customers. Bag, box, wrap, or gift-wrap merchandise, and prepare packages for shipment with BLOOM standards. Sell tickets or gift cards, issue coupons and other items to customers. Assist with duties in other areas of the store, bagging and carrying out customers items. Process merchandise returns and exchanges. Maintain clean and orderly checkout areas and complete other general cleaning duties. Stock shelves, and mark prices on shelves and items. Calculate total payments received during a time period, and reconcile this with total sales. Sort, count, and wrap currency and coins. Compute and record totals of transactions. Compile and maintain non-monetary reports and records.

Job Qualification
-Professional knowledge in Retail and sales principles, methods, and applications Knowledge in related governmental laws and legislation -Other Skills Financial ability and cash management Decision Making Planning, organization and detail orientation Client oriented Negotiating/Influencing Skills Conflict resolution skill

وظائف علاج طبيعي وسكرتارية

وظائف علاج طبيعي وسكرتارية 


مجموعة مراكز علا طبيعي بالمهندسين والهرم ووسط البلد
مطلوب
-خريج تربية رياضية من الجنسين للعمل في مجال العلاج الطبيعي
-سكرتارية تجيد الانجليزية والكومبيوتر
يشترط التفرغ
مواعيد العمل من 4 م : 10 م
الراتب يبدأ من 1000 جنية
للاستفسار
01119777797
0223909509
لارسال السيرة الذاتية علي الفاكس
0225282116

وظائف اطباء


مطلوب فورا اخصائية جلدية خبرة سنتين بعد الحصول على درجة الماجستير فى التخصص خبرة فى البوتكس والفلير والميزوثيرابى للتعاقد الفورى فى كبرى المراكز الطبية فى المدينة المنورة بالمملكة العربية السعودية مع توفير كافة الامتيازات من راتب الاساسى + النسب +توفير السكن العائلى + التذاكر الطيران +التامين الطبى والاجتماعى للدكتورة الرجاء ارسال السيرة الذاتية على ايميل الشركة لمزيد من التواصل eleeen_2013@yahoo.com والاتصال على رقم الشركة
01063001368
/
0233038602

وظائف اي تي للعمل بشركة استيراد وتصدير


  • مطلوب موظف اي تي للعمل بشركة سيارات 
  • للاستيراد والتصدير 


  • الشركه في القاهره في شارع النزهه مدينه نصر
  • المهارات المطلوبه
  • - كورس اي سي دي ال.
  • - سريع في الكتابه علي الورد 

  • يرجي ارسال السيرة الذاتية علي الايميل التالي 

abdullah581@hotmail.com

منسق اعمال في راديو شاك



المؤهل: مؤهل عالى مناسب.

اللغة الانجليزية: جيد.
المهارات المطلوبة
التعامل الجيد مع الحاسب الآلى.
التعامل الجيد مع برنامج الوورد وسرعة الكتابة.
التعامل الجيد مع برنامج الاكسل.
القدرة على العمل تحت ضغط.
القدرة على التواصل مع العملاء وحل جميع مشاكلهم.
يرجى ارسال السيرة الذاتية على said_mousa@radioshackme.com وكتابة (منسق عمل) كعنوان للايميل. 

وظائف تسويق الكتروني


مطلوب متخصص تسويق الكتروني لشركة خدمات طبية 

يرجي ارسال السيرة الذاتية علي الايميل التالي 
ahmed@gmsformedical.com

وظائف وزارة التجارة والصناعة


تعلن الوزارة عن عقد مسابقة للتعيين في وظائف ملحقين بالسلك التجاري وفقا لاحكام وقوعد قانون السلك الدبلوماسي القنصلي
وذلك خلال الفتره من
الثلاثاء 26 – 11 – 2013
حتي الخميس 28 – 11 – 2013
بقاعة الامتحانات في القاهرة
يتضمن الامتحان الاتي
-اللغات الجنبية واللغة العربية
-الاقتصاد الدلي والتجارة الدولية
-اقتصاديات وتجارة مصر الخارجية والدول العربية والافريقية
ويمكن الاطلاع علي شروط الميابقة بمقر التمثيل التجاري او عن طريق الموقع الالكتروني
ويتم تقديم الطلبات مباشرة الي ادارة شئون السلك والتفتيش بالتمثيل التجاري
بمقرة الكائن بابراج وزارة المالية برج رقم 5 الدور الاول امتداد ش رمسيس 2 مدينة نصر
في الفتره من 22 سبتمبر الي 28 اكتوبر 2013
خلال اوقات العمل الرسمية من الساعة التاسعة صباحا وحتي الساعة
الثانية والنصف بعد الظهر عدا يومي الجمعة والسبت والعطلات الرسمية
ولن يتم الالتفات الي اي طلبات ترد بالبريد العادي
او الالكتروني او التي تقدم بعد الموعد المحدد

وظائف مبيعات



- مندوبين مبيعات 
مواد غذائبة خبرة وبدون 01100904025 




وظائف مبيعات وتسويق

- مدير مبيعات 

- مدير تسويق 



وظائف مبيعات 



- مندوبي مبيعات 
خبرة وبدون 



- مشرفي و مديري مبيعات 
خبرة بالمجال رخصة قيادة 25263177 / 01148492458 



وظائف مندوبين



- مندوبين
بالقاهرة وجيمع المحافظات ترسل الطلبات Salldone@yahoo.com




وظائف لشركة زيوت سيارات 



- مندوبين
26218448 



وظائف مبيعات لشركة ادوية



- مدير مبيعات بيطري
ذو خبرة وكفاءة 01068822927 / 22669128 muvcoeg2013@yahoo.com




وظائف لجريدة اسبوعية



- مندوبين
23929863 / 23914830 / 25761665 / 01026260779 



وظائف شركة مبيدات ومخصبات زراعية



- مندوبين مبيعات تسويق 
بكالوريوس زراعة حبرة 3 سنوات
01228006286 



وظائف تسويق



- موظفين تسويق 
حسن المظهر 01150747966 / 01027733838 




وظائف لشركة طبية 



- مندوبين مبيعات 
القاهرة وجميع المحافظات 37766007 و 01110215000 




وظائف لشركة دهانات



- مندوبين مبيعات 
يشترط الخبرة 01097771801




وظائف شركة توزيع ادوية



- مندوبين مبيعات

- تلي سيلز 
خبرة



- مندوبي توزيع 
24500809

وظائف شركة صناعية





- محاسبين
ت / 26650161 / ف 26650162 



وظائف مركز طبي بالمعادي 



- محاسب 
خبرة بمجال المستشفيات نوفر الاقامة 0120600732 



وظائف جريدة اسبوعية



- محاسبين
23929863 / 23914830 / 25761665 / 01026260779 



وظائف محاسبين 



- محاسبين
01027624367 / 01202060024 / 01027624368 / 22724511 




وظائف لشركة سيارات كبري



- حسابات 
انثي 26704436 / 01007179647 




وظائف الشركة المصرية للاستيراد



- مديرة حسابات 
خبرة 5 سنوات 



- محاسبات 
خبرة 37618918 / 01112192915 



وظائف حسابات



- حسابات
اكسل 01026669247 



وظائف شركة الشاعر لتجارة الاوراق



- محاسب
01147425906 / 01141924004 



وظائف لشركة صناعية 



- محاسب
خبرة ترسل السيرة الذاتية محدد فيها الوظيفة والمحافظة عالخط الساخن 16741 




وظائف محاسبين



- محاسب
010023336192 


وظائف محاسب قانوني


- محاسب قانوني 
خبرة بدراسة الجدوي والتمويلات البنكية الصناعية 
0102752270 / 24054780 




وظائف شركة مقاولات 



- محاسبين
united_contracting@hotmail.com
ف / 24559172 / ت : 24522187 / 24528957 



وظائف محاسبين



- محاسبين
hragri2013@gmail.com


وظائف محاسبين


- محاسب 
خبرة في مخازن المواد الصحية والسيراميك يرسل C.V




وظائف لمحلات كمبيوتر 



- محاسبين 
24543405 



وظائف لشركة تكييف 



- محاسبين
خبرة 26900386 / 01066676767 




وظائف المجموعة المصرية للمحاسبة 



- محاسبين 
حديثي التخرج 0235828438 / 01093375125 / 01066517753 / 01020038218 




- محاسبين
01152882780 




وظائف لشركة برستيج للادوات المنزلية



- رئيس جسابات
01066644245 / ترسل السيرة الذاتية hrprestige2013@gmail.com




وظائف شركة سميراكو 



- محاسبين 
حديثي التخرج 24043748 / 01222112290 

Jumia Egypt is urgently hiring

Position: Content Translator (English – Arabic)Department: Content

Jumia Egypt is the biggest online retailer in Egypt and is part of Rocket Internet, the second largest e-commerce company worldwide.Jumia is the African branch of Rocket Internet and it’s currently expanding its presence in the region. To support our development we are currently looking for outstanding candidates interested in entrepreneurship and e-commerce to join us. This is a perfect opportunity to participate in an entrepreneurial adventure that will lead to the future stars of the web universe with one of the fastest growing companies in the world.Job Description1- English-Arabic translation of website content.
Needed Qualifications1- Strong Language, Communication, and Organizational Skills2- Excellent written and spoken English3- Ability to work under pressure4- Knows how to use SDL Trados5- 0-2 years experience 
If you are interested, please email your updated resume to Joinus@eg.jumia.com with the subject ‘Content Translator’

A big FMCG Co. requires


* Marketing Manager* Sales ManagerCandidates 

should be:1. Cairo resident, age rang 32 - 45 yrs2. 

AUC 

graduate or equivalent.3. 10 years minimum 

experience in the field preferably in food industry4. 

Excellent command of English language and soft skills 

is a mustSend your CV To: twind2011@gmail.comTel: 

01006022992 - 0226133299job code: 

msrjobs.comE369-20/9-129

Marketing Manager

Gandour - Egypt

 info@gandour.com

Job description

  •   Manage the Trade   Marketing team and support them to meet the assigned objectives and KPIs.
  •   Supports the Trade   Marketers to develop the support calendars and plans for each category within   the assigned market.
  •   Manages   directly one Category from within the portfolio with full responsibility to   develop its support plan and calendar.
  •   Maintains   continuous and timely update on the Category performance health through   analyzing internal sales data, retail audits and other third party material   as well as market visits.
  •   Ensures   timely reporting from all Trade Marketers on :
–        Bi weekly   : Category Report
–        Monthly     : Tracking sheets & Market Visits
–        Quarterly   : Price Mapping & Business reviews   & Retail Audit Analysis report
–        Annually        : Business plans & Business   Reviews

  •   Ensures   timely reporting to Regional Marketing Manager on :
–        Monthly    :     Situation Analysis on all Categories & Controls
–        Quarterly   : Tactics, Actions & Controls
–        Semi-Annually:   Strategy & Objectives
–        Annually      :      Aggregated Business plans & Business Reviews
     
  •   Responsible   for the achievement of the category targets in terms of bottom line,   revenues, market share, distribution and coverage.
  •   Review and   assess the Category plan-ograms and ensures corrective measures are made on   time.
  •   Provide a   consolidated picture and timely update to the MD on all categories.
  •   Recommend   strategic and long term goals for all categories for both MD and Regional Marketing   Manager.
  •   Ensure that   all strategic goals and objectives of all categories in the assigned market   are delivered as per approved plan.
  •   Directly   involved in the forecasting process and to be aligned on all rolling   adjustments affecting the performance of the categories.
  •   Maintains close   coordination with the external agencies (advertising agency, retail audit   agency, premiums suppliers & agencies, etc.) to ensure proper support is   maintained
  •   Ensure that   the Trade Marketing Team is operating within limits of approved budget.
  •   Ensure the   proper implementation of the national support calendar.
  •   Develop and   distribute the budget for each category and monitor the spending as per   pre-approved plans.
  •   Responsible   for the efficient spending of all support budgets allocated to the Category managers   within his team.
  •   Carry out all   responsibilities of a Trade Marketing Manager if assigned category.
  •   Maintain   close coordination with the Sales Manager to ensure timely support for the   Sales department.
  •   Develops and   annual marketing/media plan according to company objectives in conjunction   with the sales team.
  •   Manage the   portfolios product life cycle in assigned region and implement strategic and   tactical activities.
  •   To asses   market research in order to identify market requirements for current and future   products.

Desired Skills and Experience

  • Bachelor   of Marketing or Equivalent
  • Knowledge   of marketing, sales &merchandising, brand management, category management,   brand building & marketing, and consumer behavior.
  • MS   Office applications
  • Written   and spoken fluency in English & Arabic languages
6 years’   experience in a similar role of which at least 3 years are in a category management   role.
  • Attention   to details
  • Problem   solving& decision making
  • Interpersonal   Skill
  • Innovation
  • Managerial   skill
  • Leadership   Qualities
  • Commercial   awareness

About this company

Gandour is a growing international business and family business since 1857 providing consumers with "Ingredients for Happiness."

We take pride in our history as it reflects our advancement in the lines of manufacturing, distribution, marketing and business development while still maintaining our heritage of providing quality products.

Having started out as a manufacturer of hard boiled candies and marzipan in Lebanon, Gandour has become a leading Fast Moving Consumer Goods (FMCG) producer of cocoa-based products, bakery, confectionery, as well as food and beverage items like fruit drinks and vegetable oils.

Today, millions of people around the globe enjoy our quality products.

Gandour’s product range is available in more than 33 markets in Middle East, Africa and the Gulf region, as well as Asia, the Indian subcontinent, Europe and North America.

Gandour has production operations in Lebanon, Saudi Arabia, Egypt and India.